söndag 13 maj 2018

Inte riktigt 100

På många sätt sant säkert, men det mest aktuell är att jag tydligen just nu har 99 st registrerade rundor på sträckan Broarna runt, det är säkert betydligt fler men på Strava så säger dom 99. Jag vet iofs inte om det kommer stå 100 nästa gång eller om 99 är nån slags dumgräns där det inte är rimligt att tjorva på mera på samma enkelspåriga träningsrunda, men jag gillar Broarna runt, kan varenda del av banan i sömnen och det innebär att det inte känns som 26,25mil. Nåväl jag kommer garanterat köra fler rundor där, många fler.
Har hållit mig under skamgränsen på 30 km/h hittils i år, med racer skall tilläggas, snart kanske jag kommer in på 4 som första siffra på den tid det tar också, målet för sommarn satte jag just vid sub 48, långt kvar till PR iofs men det är nog en svunnen tid, blir intressant att utvärdera om njutningscykling på en spansk ö kommer gör gott för formen, jag har då förutfattade meningar om det i vart fall. Hasta La Vista


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar