onsdag 19 augusti 2015

Två pass på samma dag

Slog på stort i dubbel bemärkelse, tränade på förmiddagen ett pass med Joel och ett på kvällen med Joel och Jonas. Bra att få nöta lite, behövs för att det skall sitta. Jo just det, Tennis var det alltså, båda passen.

Kom också på att Nybyn körde sitt Km Linje under kvällen, inget jag tänkt deltaga ändå, dels för att jag cyklat 16 mil iår och dels för att jag inte ens är medlem i klubben längre, ser inget riktigt syfte med det faktiskt. Sen har jag en del funderingar på hur och vart informationen till dessa uppkommer. Kanske inte så underligt om deltagandet är skralt då informationen om hur och när dessa evenemang skall vara kommer som en liten blänkare dagen innan på FB, nog bör man gå ut med det i god tid så de som vill deltaga kan planera och träna mot ett mål, i April/maj bör allt vara spikat om ni frågar mig. Kommer det ut dagen innan så kan man ju kört ett stenhårt pass just utan att veta om vad som komma skall. Att ha 2 st som gör upp om segern är ju fjantigt, då kan man ju lika gärna ha en egen klubb och cykla och hämta posten som sitt KM och utropa sig till segrare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar