måndag 10 augusti 2015

Talang or no talang

Vad är talang och finns det? Ett ämne som Andreas Linden tagit upp för någon dag sedan. Jag hävdar att klart fan det finns nått som är talang och inte fanken besitter jag någon i cykling. 6:e passet för denna sommar genomfördes idag, lite längre än tänkt, och groteska 25 km/h blev det, nåja till mitt försvar så var det lite grusvägsrull ett tag också.
Men nog fasen finns talang, är man grundsnabb i nått man testar för första gången har man talang, eller att man lurar upp polarna på läktaren med sina dribblingar i nån bollsport eller att man prickar mitt i i nån träffsport, ja då har man talang, vidareutveckla den och man kan bli riktigt bra. Synd att det man verkar ha talang i är tristare än trist, lite tur att det man inte har talang i också blivit lite halvtråkigt. Jag vet vad som kan vara mina grenar, men det är försent att bli nått i det, så jag fortsätter med det som är roligt istället och blandar det lite tråkigt med hälsa för formens skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar