torsdag 4 december 2014

Wilhelm

Nyttjat ett löpband senaste tre dagarna, alltså inte kutat på det, gått, alltså promenerat. Jag blev helt slut, på riktigt. 6 km/h i 60 minuter tillsammans med Ferrys ljudbok. Bra bok, medryckande, lättsam och allmänt kulig. Men promenaderna, inte kul alls, satan vad jag är otränad, eller så är jag dödssjuk, nått är det för så här fantastiskt flåsig vid 70% av maxpuls, det skall man inte vara, ja förrän vid 85% av maxpuls, tidigast.
Var till läkaren idag och han kollade på min rygg, hittade inget onormal, slog mig med en hammare på kotorna, gjorde ont på en, det visste jag innan. Nått fel? Jo säkert, men vad visste han inte, möjligt latmask, men det är svårbotat så jag hoppas på nått enklare. Det får bli blodprover och annat krams imorgon. Sen blir det röntgen av ryggen, just in case, better safe then sorry och allt det där. Jag hoppas det är ok, men med tanke på flåset så är det inte det, jag håller tummarna för latmasken ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar