måndag 6 oktober 2014

Stig av och gå

Lallade runt och letade stigar medans jag slutförde ljudboken. En massa stigar verkar lovande, men blir sämre och sämre och bara slutar i intet, undras vad dom egentligen en gång i tiden hade för syfte, eller är det bara alla andra som gör som jag, dvs vänder då man fått hoppa av och gå ett tag då för hoppningen om att den ska bli bättre lite längre fram tar slut så att säga.
Slog ett personligt rekord på en backen jag har, så man kanske inte är i sämre form än ifjol när allt kommer omkring, bara sträckan är nog kort så funkar det ändå. Fick gå en massa idag, men jag fick cykla en massa också, dock så tog jag inte en massa kort, var inte så bra väder för det, men några vart det ändå.

Lågvatten på riktigt i Älven

Riktigt fina färger, dock lite trista låga moln


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar