tisdag 29 juli 2014

En tur till

Fick mig en otur till på cykeln idag. Innan jag startade han jag inse att batteriet i min telefon var slut så ljudbokslyssning blev svår, bakdäcken hade corden framme var tvungen byta, fick punka i garaget då jag klämde slangen, insåg att effektmätaren hade slutt batteri och att jag glömde fylla vattenflaskan, kedjan gnisslade då smörjan var slut och glasögonen var skitiga sen gårdagen. Men sen så kom jag mig iväg, tyvärr så glömde jag effekten hemma även idag, och tydligen också förmågan att få upp pulsen. Nu ska jag cykelvila i 5 dagar igen, blir som en annorlunda regelbundenhet nowdays. Game on

1 kommentar:

  1. En sådan dag tenderar att fastna mer i ens minne än alla dagar då allt går som det ska. Som Willie craaford sjöng "Det är missarna man minns"

    SvaraRadera