söndag 29 juni 2014

Tänkte lugnt, benen lyssnade inte

Tanken var att lalla runt och lyssna slutat av ljudboken. Helt plötsligt fick benen för sig att gasa på broarna runt, osmart om jag får lägga mig i detta beteende. Fort gick det knappast men tog i gjorde dom, små sviter sitter garanterat i från gårdagens plåga. Men sen fick dom nog och lyssnade på hjärnans instruktioner, hade tankar på ljudbokens slut men då hade jag nog fått glida runt över en timme till och då hade jag nog garanterat tuggat i mig resten av styrlindan av det som var kvar från Rantrampet. Det fick bli prexis 80km, inte pjåkigt ändå, men imorrn ska jag lyssna ut den förbaskade boken. Såg några nygamla röda tröjor ute och vädrade sig i finvädret, det såg varmt ut och var 20 grader men jag frös, så armvärmarna fick sitta på, termostatfel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar