tisdag 3 juni 2014

Rekordmilen 1 2014

Då var det igång igen, självplågarnas hjulafton, flat out i 10km, illamående, mjölksyra och allmänt obehag, och helt utan vinning förutom eventuellt en klapp på axeln av nån ur publiken likafullt så är det ingen som gett upp spektaklet och sadlat om till golf. Jag deltager inte i år, motionsklassen är borttagen av någon konstig anledning, och nån tävlingslicens har jag då inte tänkt lösa, nån måtta på tokigheterna får det allt vara. För att då motverka alla andra tokar så grenslade jag cykeln, rullade till rekordmilens start, följde med Per på hans uppvärmning, kikade på loppet och sen rullade jag hemöver till den nätta lilla summan av 13,2 mil...på tal om tokigheter.
Perfekt ljudbokspass, allt det här trampandet vore inga konstigheter om jag bara inte fick så där förbenat ont i röva, det är ju där det inre gnället startar och gör så min inspiration att fortsätta brister, jag hittar baske mig ingen sadel som är är skön, bara mindre oskön.

På väg dit, fint väder

Per värmer upp

Tagens lista

Paus i Arnemark för benvärmare

Hemma

Check

2 kommentarer:

  1. Men vilken hårding du är 13mil. Nog är de ju lungt cykla 10km istället ;) /A

    SvaraRadera
  2. 'Intervaller funkar ju inte på mig så det är ju bara byta till distans istället. Men iofs så kvittar det ju då man inte ska tävla nått. Men mycket ljudböcker får man höra

    SvaraRadera