lördag 28 juni 2014

Rantrampet 2014

Gick precis som väntat. Jobbigt fram till backen å FÖR jobbigt i backen. Förstår inte hur jag kunde va typ först upp där för fyra år sedan, då kändes den knappt av, känslan nu var att den var oändlig lång.
En till okänd sävaståkare släppte också i backen men det var nån rookie, men hyfsat stark rookie. Han gasade järnet ca 30sek framför mig, båda i sin egen ensamhet, vänta in mig liksom så hjälps vi åt. Ingen drar ju nån fördel på att köra själv i motvinden. Försökte gå ikapp å närmade mig men orkade inte. Killen vände sig om otaliga gånger som att jag försökte norpa han 19:e plats, suck.
Nåja det blev ett bra träningspass, grymt bra. Tror aldrig jag haft så hög snittpuls på ett lopp, ca 86% fram till jag släppte å ca 84% totalt. Nice.
Men nu var nog cykelsäsongen över för 2014 innan den ens han börja, i vart fall mitt deltagande i lopp. Nu stundar tennis för hela slanten, härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar