måndag 30 juni 2014

Jag gav 110

Inte procent men 110 i puls, väldigt lugnt, var mest ute för att rulla och rulla tills ljudboken tog slut, sen bar det hemöver. Såg i efterhand att jag kom precis över 170 mil i Juni, inte riktigt lika bra som Maj, men helt ok ändå, hade ju kunnat komma på 9:e plats om jag tog en liten sväng till, men det må kvitta. Tänkte börja ta i snart på träningarna, men jag vänta lite på det roliga.
Roade mig dock idag att knäppa lite bilder i kvälls solen, fin dag, men inte är det riktigt så varmt som jag vill ha det ännu, armvärmare på.

11:a 



Svensk gubbe


Svensk sommar

Svensk väg

Spanska kopplingar

Å en spansk cykel

3 kommentarer:

  1. Mötte en cyklist men jag hade solen i ögonen så jag såg inte vem det var

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är på att fota Stefan (ja, cykla också så klart). /Kent N

    SvaraRadera
  3. Bättre fota än cykla, å jag lägger mer tid på cyklingen. Tänk om jag la mer tid på fotograferingen istället :-)

    SvaraRadera