onsdag 11 juni 2014

Dubbla insatser

Enligt överenskommet så gasade jag och Fredrik Vidsel Visträsk rundan idag på eftermiddagen, ni som tänk er den rundan, avstå! Den är avgrävd på flertalet ställen efter Vidsels vägen, obra. Vi tryckte på en del under sporadiska stunder och snackade skit under resterande rulltid. Fint pass i soleskenet.

Fredrik bombar i medvinden, jag fotar, dricker saft och käkar bullar
Med hjälp av pers gummianka (iphone) så uppdaterade jag min StagePower, oklart vad som hände men bara för att kolla så att allt var i sin ordning så drog jag på ett pass till, körde själv för att kunna fokusera på effekten, men besökte starten på klubbträningen först, dom var 4st och Engman anslöt tydligen lite efter vägen. Regnet på sista snäppan av vägen blev lite trist dock.

Pärlan
Sen så är det med en tår i ögat som våran blå pärla till V50 byter ägare. Kent blir den lycklige, eller i vart fall hans fru om jag förstod bilfördelningen i det Roknäska hemmet. Mycket trevligt att den hamnar i goda händer, fantastiskt fin bil och otroligt snål, faktiskt rätt korkat sälja den, men vi har för många bilar och pengarna har andra hål att fylla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar