söndag 4 maj 2014

Mallorca 2014 Dag 6 - Smart drag

Dagen för +20 mil infann sig, kände av mina ljumskar lite grann då jag vaknade, samt att enligt SportsTrack så är CTL kurvan på - massor. Men det blir väl så då träningsmängden på senaste tre dagarna motsvarar hela mars/april. Så jag tog ett moget beslut att avstå, varför liksom späka sig i onödan, det är ju bara en hobby, bättre vara hyfsat fräsch till de fortsatta 14 dagarna som är kvar.
Jag tog en lunchrunda själv, klämde i en ljudbok i lurarna och gled iväg helt lugnt i 90 minuter å luktade på blommorna.
Hur Fredrik och Fredriks dag med fanatiska fyran har gått vet jag inte, i skrivande stund 19.00 så är dom fortfarande inte tillbaka, vilket gör mitt drag att avstå ännu smartare.
Eftermiddagen blev tennis för hela slanten, Jonas tränade och det var även en mamma match, hur den senare gick förtäljer inte historien, tror den är preskriberad redan.

Jonas trycker på en backhand

Å en forehand

Mammatennis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar