lördag 24 maj 2014

Diggiloo Diggiley

Himlen öppnade sig så jag kortade av min träning typ till hälften tyvärr. Jag hade ju sett fram emot ett fint pass och höra ljudboken klart, men så blev det icket. Det var en önskedröm men jag måste medge att när jag vaknade vaknade jag med glädje. Då man läser min träningsdagbok nu i snart slutet av maj så är det knappt man sina ögon tror. Jag har visioner för miljoner, tänkt dig ett hinder, det flyger jag över och jag kan bli vad jag önskar i min förtrollande värld. Jag har skippat allt vad träningsupplägg heter och gått tillbaka till basic träining 1.0 och det känns helt rätt. Blixtar och dunder, magiska under, plötsligt en dag har det hänt å vilket tur jag e en lycko figur ååå vilken underbar dröm, å jag börjar nästa sväva, och hela världen den log.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar