lördag 15 februari 2014

Soptunnan

Skippade Arcus cyklingen igår, är så förbenat less på att träningen känns superbra med nån effekt i påkarna det blir det baske mig inte, det blir bara lägre och lägre hela tiden. Brukar inte delge mina siffror så ofta då de är så långt efter alla andra så det blir pinsamt fjånigt att skriva upp dom. Men nu är dom så förbannat urusla så nu ska ni få läsa, det är ok att hånskratta också. Har ett pass där jag försöker hålla en viss snittpuls med att BORG skalan skall stämma överens med den pulsen, kikar inget på effekten förrän efteråt. För 2,5 månader sen, dvs innan träningsschemat började då jag mest friflöjtade likt herrarnas fria åkning då var detta pass på 1*40min på 279w. Körde samma sak igår, jag höll på trilla av sadeln då jag bläddrar fram 216w, en sänkning på 63w, gu förbannat så sanslöst dåligt. 216w det värmde man ju upp på ifjol, fy fan
Hoppas verkligen det är i nån form av röd tråd i schemat att det ska va så här, jag har tänkt löpa alla 18 veckor ut för att kunna utvärdera i slutet, men nu känns det som om gröna tunnan är lämpligaste platsen för pappersluntan.
Därav ovanstående förklaring så försvann motivationen till att Arcus cykla nått idag, det fick bli nått roligt istället, 2h tennis med mina söner, kul kul
Hoppas ni hade kul då ni cyklade runt runt, jag är avundsjuk isåfall, för nu är det trist på riktigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar