fredag 20 december 2013

Blött och blött

Ändrade planerna då kvicksilvret visade runt nollan, det blev inget heat 3, jag spara den för en kallare dag. Svidade om till utecykling och klev på carbonskogsmaskinen med en ljudbok i örat.

Ja då bär det av då
 Satiken vad det var moddigt, gick tungt fastän det var minuslutning, tänkte mig 3h med fick bli 2h då det underkylda snöblandade regnet gjorde att jag blev blötare än då jag duschade efteråt.

Shimano funkade helt prickfritt idag, inte en enda missad växel trotts all snö/is
 På dessa 2h tog jag mig exakt 3mil, måste va något slags rekord i komma kortast, nåväl det hade noll betydelse då det var mer tiden och ansträngningen som var det primära. Tog väl inte i så där benhårt, mera njöt lite, dock då jag var klar då vaknade plogmaskinisten lite på oin kiv så där så blev det plötsligt nyplogat exakt då jag klev av för dagen, men jag är likt Tony inte bitter.

Behövdes då snöisen stack i ansiktet i motvinden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar