tisdag 16 juli 2013

Lyxigt packad

Nu har dom anlänt, min räddare i nöden, smaken som baken, Assos byxorna. Tydligen boxornas Rolls Royce och dom var då sannerligen paketerade som i en lyx förpackning.

Snajsigt
En massa annat nödigt slank också med i samma låda från Tyskarna. De så snabba leverans villiga dubbla förlorarna förlorade även denna gång mot Britterna, Pro4 däcken från CRC anlände redan för två dagar sedan, CRC som inte brukar vara snabba som vinden precis men du susade det bara till så kom paketet. Dom bjöd dessutom på slangarna, amazing deals man kan göra under Touren. Assos blidkade köparna även dom, men på ett par flaskor

Nån som kan gissa vad den lilla röda "stjärnan" i vänster hörnet är?
Hade en förhoppning att följa träningsplanen även idag men regnet det bara öser ner. Turligt nog har jag en alternativ dag imorrn, och då verkar det bli sol.

6 kommentarer:

  1. Kan det vara en spoke holder, den som ska hålla fast ekern?

    SvaraRadera
  2. Civilingenjören gick bet medan cykelmekanikerns bäste vän knep frågan. Helt rätt Mats, men du får ett halvt rätt syrran för luddigt svar

    SvaraRadera
  3. E väl inte så konstigt att en inbiten cyklist vet vad det är. Jag kanske ska visa nån del från en Volvolastbil och fråga dig var den hör hemma. En stolförstärkning, en antivibrationsbalk eller kanske ett formeringsskär ;)

    SvaraRadera
  4. Var mest ironisk i mitt svar där syrran. Jag har själv mekat rätt mycket och riktat rätt många hjul (gissningsvis många många/mycket mer än Mats som gissade rätt), men jag aldrig sett just en sån där stjärna till ekerhållare innan jag ramla över den på nätet. Så din gissning hade varit way better än min. Tror Mats Googlade :-)

    SvaraRadera