lördag 27 juli 2013

Inte alltid som man tror

Semestern fick ett tvärt avbrott då jobbet hade kris. Så med en tidig och grymt skön cykeltur på 60km så sitter man då fast på jobbet till imorrn. Cykelturen till Långträsk blev då inställd för undertecknad, hoppas ni andra äter min portion raggmunkar.
Jag får trösta mig med att cykla hem på söndagen, och hoppas att vinden inte vänder, inte för att den lätta motvinden i morse gjorde nått nämnvärt i ansträngning, pulsen steg inte nämnvärt förutom en gång då jag bättrade mitt KOM i klöverbacken, och Kent nej inte uppför, det KOM får du behålla, jag inväntar orkan för att fixa det.
Formen känns ändå på antågande, nyss fick jag slita som ett djur för att hålla 32 km/h, idag så gick det på knappa 31 utan att ens bli svettig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar