fredag 14 juni 2013

NYTT NYTT!!!

Nästan nytt i vart fall, en hel del begagnade och många nästan nya och faktiskt ibland helt nya prylar inser jag att jag aldrig kommer använda eller ha ett behov utav.
Så därför har jag gjort nya delsidor på bloggen där jag säljer iväg en hel del riktigt fina saker till den som behöver det bättre än mig. Hellre att det kommer till användning än att det skall ligga i en låda eller på en hylla hos mig.
Klicka in och fynda, länkarna finner ni här ovanför i mörkgrönt...

Maila mig, ring eller skicka ett sms så kommer vi säkert överens om ägarbyte...

Förövrigt har nu dryga två veckor gått sen jag blev sjuk, och förkylningen är långt från över, skit att man ska ha rätt, i det här fallet hade jag gärna haft fel och blivit frisk på 4 dagar istället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar