tisdag 25 juni 2013

Midsommarhelgen 2013

Fotat med alla mina kameror i helgen, många kort blir det, här kommer några
Så litet blir så stort då man kommer nära, eller som indianen säger. Vita man stor eld sitta långt bort, röd man liten eld sitta nära!
Mycket mat och ingen träning (ännu), så vågen knorrar och abstinensen av att få cykla är svår, men snart så kanske...


Bara humlan som saknas, men dom lyste med sin frånvaro
Men här var den istället
Finurlig kamera som fixar selektiva färger utan att behöva använda Photoshop
..och jag som verkligen behöver allt mitt blod
Kvällsvy
Liten fjäril som blivit stor
Medans jag fotar...
...fångar John frukost...
...Gädda, mums
Solen går ner en liten stund varje dag
Jocke missar...
Å lite golf blev det också
Jonas faktiskt fångad på kort...
...annars ser det mest ut så här då kameran är i närheten
Joel funderar ett slag

4 kommentarer:

  1. Så fina kort....o, fina motiv..:)

    SvaraRadera
  2. Jo visst vart mitt finger bra på bild :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa det oxå...vad var det för blomma då??..Toppklockan???

      Radera