lördag 15 juni 2013

Klättervägg

Nu börjar det piggna lite i vart fall, till och med kört bil igår, jag var tvungen på besiktningen med en av traktorerna. Det var första gången bakom ratten på över en vecka.
Läst ut boken igår, första gången jag orkade läsa mer än en sida i sträck, så det blev alla 100 som var kvar...bra bok, men den första i serien var bättre.



Dock är jag lite lurig på kroppens tillstånd, ont satan bakom ögonen, öm är rätt beskrivning, kanske massa snor i bihålorna?! Borde rymmas rätt mycket eftersom hela högersidan är tydligen tom enligt senaste upptäckten.
Sen är låren inte att leka med, smärtan är som träningsvärk, kan jämföra det med ondheten efter ett Lidingölopp, men jag har ju knappt gått till kylskåpet senaste veckan. Har musklerna i hemlighet tränat i sömnen eller är dom helt slut efter en vecka i dvala. Har dom tränat medans jag sovit så har dom tränat långt och länge, för det är precis vad jag gjort, sovit sovit och sovit

Lite senare idag ska jag motionera lite lätt på golfbanan, kör det safe och tar med vagnen så jag slipper bära klubborna, dumt att förta sig direkt. Jag hoppas på hole in one, och kommer det ske så säljer jag alla cyklar och sadlar om...gissar dock på att jag får behålla cyklarna, men nu får det satan vara nog nu vill jag röra på sidfläsket på våra fina sommarvägar. Det här är ju larvigt i längden, det blir D-vitamin från augusti, kan man överdosera? Doc?

Larvigt var ordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar