onsdag 12 juni 2013

Fickpingis

Kände mig lite bättre igår kväll, fick lusten att byta min sadel på tempocykeln mot en som inte gör så förbannat ont i min ändalykt. Satsade på Fizik Ares, fick den i brevlådan för ett par dagar sedan.



Ser ut som en liten barnsadel, och var grymt lätt, men absolut inte billig. Förhoppningsvis så kan jag utnyttja tanken bakom denna korta sadel att nämligen sitta på HELA sadel istället för att köra upp sadelspetsen halvvägs genom kulpåsen.
Nu är det bara själva cyklandet som är ett problem, det är snart midsommar och jag har inte suttit på tempocykeln en gång ännu, ja ute alltså, skrämmande dåligt, men va fan gör man då kroppen är full med virus av oförminskad styrka. Nu verkar rekordmilens avslutning i farozonen också...

Funderar på att lägga ut en massa saker som jag inte använder längre på en SÄLJ sida, får se om jag tar tag i detta strax...håll utkik för en massa fynd...jag har massa prylar jag inte använder...just nu använder jag iofs ingenting, men en massa saker som jag inte behöver kanske är mer rättsformulerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar