måndag 10 juni 2013

Doktor google

I brist på annan sysselsättning mellan hostatackerna så har jag smurfat på alla möjliga vårdguider och liknade sidor. Det slutgiltiga utlåtandet blev enhälligt bronkit eller luftrörskatarr som det också heter.
3-4 veckor är domen, sådär, då börjar vi träna igen nån gång i juli då, jippiekayej m..... f......

Uppdate: Vaknar varje morgon med förhoppningen att jag ska känna mig på bättringsvägen och se ljuset i tunneln, men då så inte är fallet önskar jag att dagen skall rusa iväg så sömnen får ta vid igen och vakna nästa dag för att återigen hoppas på bättring...

Tyvärr så finns det alldeles för många i världen som har det så här eller betydligt värre varje dag och min lilla skitförkylning är bara blaj i den helheten, så man skall nog vara rätt ödmjuk inför dessa små motgångar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar