torsdag 16 maj 2013

Sista dagen i sadeln, Mallorca 2013 dag 13

Valpen där i fönstret...

Lite vemodigt så tog vi en kort runda då regnet slutat för dagen och molnen sprack upp så solen visade sig. Riström var ute efter rekordslakt på Gallilea och det blev också så. Kom inte ihåg exakt i skrivande stund men jag tror det var 14.45.
Jag tog också rekord idag 2st och det ena var i Nygrensbacken, dock inget tidsrekord för det var motvinden för envis med för att lyckas åstadkomma, men dock ett fint effektrekord på backen. Det andra var Gallilea där jag persade för året, att persa alltime är omöjligt med dagens kroppshydda.
Johan tog också rekord, 6 dagar i rad på en cykel, bra jobbat. Han var så hungrig efteråt att han kunde äta upp en hel spädgris.

Slut för i år på cyklingens ö, men nya friska tag 2014 hoppas vi på. Jag antar att vi mönstar upp igen i början på maj, jag kan då räkna in minst 5st självklara till nästa år, säkert fler…Hola!

3 kommentarer:

  1. Välkommen hem grabben.. Ser fram mot nästa år också, då ska jag vara på banan hela tiden och inte bara ligga med brudarna vid poolen.. 14.45 på Gallilea var bra, FR kom igen i slutet efter sin hotel rehab.. När du blir sugen skickar du ett sms, foten är på gång även om den låter höra av sig efter gårdagens torsdagsväng..

    SvaraRadera
  2. Sugen nu, tid inte nu...lör..sön...mån...tis...nä men onsdag kanske?

    SvaraRadera