fredag 17 maj 2013

Hemmavid igen

Landat och är hemma, om cykeln är oskadd vet jag ej ännu, har inte öppnat lådan.
Går igenom typ 500 olästa mail och hittade en Strava utmaning där man skulle cykla mycket under Maj, kikade bara in på Sverige och ser att Måns är plats 24 med 90,5mil och Petter plats 49 med 74,4 mil, värt att notera är Christoffer Stevensson har 108 mil, inte konstigt att Piteågrabbarna är snabba nuförtiden...

Om jag skulle idas regga in min cykling från Mallis så skulle jag hamna på 100,2 mil i skrivande stund, skulle alltså leda mot många, men det är ju en kort litens stund...om några dagar skulle jag vara efter igen och nästa månad då min normala dos är ca 30-40 mil så antar jag Måns å Petter ökar till 300 ?!  då grabbarna grus slipper cykla i regn, snålblåst och +4 grader :-)

Citerar Anders, "cykling är ingen konstig sport egentligen, den som tränar mest och bäst är snabbast"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar