måndag 22 april 2013

Med tröttheten i ögat

Försökte mig under förmiddagen på Brännbergsrundan full fart igen, allt för att få lite mer hårdhet i benen inför stundande manövrar. Kändes grymt bra, kunde ligga på och mata i princip hela rundan, hade goda tankar att det här blir bra tid...verkligheten blev en käftsmäll då tiden var SÄMRE än förra gången, klart sämre, och tiden var dålig redan som den var. Men jag får kanske skylla mig själv då man försöker ta i då man sovit typ en hachi och en kvart femton minuter under jobbnatten. Orsak och verkan helt enkelt. Kände mig inte trött och sliten under cyklingen, men under eftermiddagen så kom klubban och slog mig medvetslös ett par timmar.
Om nån vill slå följe på ons, tor och fre förmiddag, start vid ca 09.00 så är ni välkomna. Jag kommer rulla bedömt ett par timmar varje gång (om inte nått viktigt kommer emellan), oklart vad för typ av cykling dock, men jag är lätt att övertala...

2 kommentarer:

  1. Klart man vill slå följe men vi vanliga knegare måste ju försöka hålla god min och jobba på.. Tog du tid som i fjol backe-backe ? Ska ut och testa nån kväll för att se om jag får vara långt efter er på ön hela resan.

    SvaraRadera
  2. Backe backe exakt...du lär garanterat slå min tid

    SvaraRadera