tisdag 26 mars 2013

Grabbkväll i garaget

Öppnade veckan igår med en högoddsare. 4*4 och denna gången snitsa jag till det och ökade så att watten landade på exaktamente 335w. Av någon konstig anledning så var andra intervallen den jobbigaste, annars brukar det eskalera eftersom, men inte igår. Nåväl kanske inget att göra en avhandling utav, jag observerar och noterar.
Skarvade på min vana trogen med 3st 1 km intervaller på löpbandet lätt joggandes i 15km/h med 3% backe.
Hade tänkt kika på lite supercross på datorn, men junior John ville se film tillsammans med sin idol, så det blev garage premiär för Ice Age 4...kul som vanligt med sällskap, den halva filmen jag lyckades slänga upp ett getöga verkade den helt ok, helt i Ice Age stuket. Glada skratt från John och lite frustningar från undertecknad gjorde konversationen och ljudeffekterna sällskap.
Filmen vart perfekt tajmad med själva träningen, vi slutförde våra uppdrag inom samma minut, båda nöjda och glada, men gladast var nog räven.

Snart är det jag som ser film och John tränar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar