måndag 4 mars 2013

Gåbingo

Efter en hel del skidåkning på dumburken så tog jag ett pass skate igår, typ närmare bestämt en mil precis. Stötte på Per och slog följe ett slag, han verkade köra långlopp med tanke på farten, hade själv bara ork för det lilla, det var så grymt strävt före. Slog även följe med Rikard och då får man insikt hur jäkla kass skidåkare man är, som kattens lek med råttan, han flög fram emellanåt och jag såg mer ut som en gravid flodhäst.
Pelle är kanske kvar i spåret ännu med sitt LSD, vad vet jag hur ni toktränade cyklister kör för upplägg.
Räknade just ihop mina cykelpass de senaste månaderna. Fick ihop 5 hela och ett avbrutet och det är räknat sen 28:e November....skandal...nu måste hojen grenslas för att det skall bli nån form av njutning på mallis, vore ju pinsamt tråkigt om medresenärerna ska köra med gåbingo fart och vänta på mig hela tiden...skärpning krävs, annars kan jag boka solstolen istället och skippa ta med cykeln!

Bra kört Olsson, nu vet världseliten hur man blir av med Petter, hoppas det bli liknande körning i fortsättningen på annars trista 5 milar

4 kommentarer:

  1. Du kan ju boka solstolen bredvid Anders...
    /FR

    SvaraRadera
  2. Jasså han är också i dåligt slag?
    Synd vi har olika hotell....

    Hur är din form då? Hörde att det gick bra i helgen...

    SvaraRadera
  3. Sämre än i fjol vid samma tidpunkt men bättre än väntat med tanke på alla sjukveckorna.
    Anders har till slut bokat f r om den 4e till den 18e.
    /FR

    SvaraRadera
  4. Loranga, solstol och några simtag i poolen låter väl inte helt fel :) Kör på det istället ;)

    SvaraRadera