söndag 10 februari 2013

1200 sekunder av mitt liv

20 minuter på mediokra 252w vart gårdagens pass i garaget, snudd på att det var för kallt även där. Att skidra ute i -24 var inte att tänka på alls så detta fick bli det första cykelpasset på väldigt länge. Tänkte först se på lite skidskytte men jag har numera noll och intet intresse av sport på nått sätt, bara busar och banditer vart än man vänder sig i dagsläget så det fick bli....ett kvisthål. Men då mina väggar i garaget är målade så finns det väldigt ont om kvisthål så det blidde inget kvisthål, så jag stirrade blint på min puls och höll den på ca 83-85% av max, precis där jag ville ha den, vet inte varför jag ville ha den där, men kanske nån lärd och smart kan informera mig om det...
Hoppas på lite varmare väder så söndagen får bli i skidspåret igen, behövligt nog.

Sköna och lätta...skorna alltså

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar