söndag 13 januari 2013

Hotellfrukost med dunderhonung?

Hur skall jag annars förklara dagens träningspass? Så jag tar det från början.
Hela helgen har tillbringats i en tennishall i Skellefteå där Jonas spelat ett gäng matcher och kom till semifinal i herrar C-klass, mycket bra spel blandat med lite sämre, men det är väl så det ska va då man enbart är 15år
Vi sov över på Hotell och åt som en besatt på frukosten, samt Tacos till lunch så jag var i vart fall full av energi..
Hemmavid så småningom så hade jag rätt stumma ben genom att stå hela helgen (fanns inga stolar)
Lördagen var ju en vilodag så jag tänkte satsa på ett liknande pass som fredagens. Öppnade på 280w men då det var så lågt i puls efter 2 minuter så höjde jag ribban till 290w och det gick som ett lavemang (smärtfritt). Hade fortfarande tanken på en nedtrappande stege enligt fredagen men så snopen jag blev då jag följde min puls ickestegrade, så det märkliga resultatet blev följande

1. 290w - 86% i slutpuls
2. 290w - 87% i slutpuls
3. 280w - 87% i slutpuls
4. 280w - 88% i slutpuls
5. 280w - 90% i slutpuls

Detta vart oroligt otroligt väldigt mycket fortare åter i slag så pass tight efter den långa förkylningen, tar jag såna här kliv i ett par veckor så jag på 400w på åttorna snar, men det som låter för otroligt för att vara sant, är oftast just det.

Förhöjer träningsbilderna på internet med en svettig bild..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar