tisdag 22 januari 2013

21km stakning

Skidrade lite drygt 21km idag mitt på dagen. Strålande sol och -9 grader. Nästan alltihopa var stakning, det börjar kännas hyfsad stakform. Det tog ca 1h 20min. Var rätt många i spåret idag och njöt av vädret. Solen värmer knappast nått men vackert var det.

Jo jag ser att dragkedjorna ej är neddragna, men jag är för fet för att det ska vara möjligt
Grymt fint

Bytte batterier i PT i kväll, så den är redo när veckans cykelpass infaller. Orkade dock inte ta bort skivorna eller ens byta till trainer däck, nåväl det är ju bara ett värdelöst schwalbe som sitter där, det duger eventuellt att nöta ner på en rulle åsså ser det ju lite fräckt ut med ett diskhjul på trainern...

Starka nypor behöver inget verktyg

3 kommentarer:

  1. Det är ju för att du har så muskliga vader du inte får igen dragkedjan!

    SvaraRadera
  2. Kör du tempocykeln på rullen? Visst har du haft linjehojen att träna på förr om åren?
    /FR

    SvaraRadera
  3. Muskliga vader, nja...
    Jo Fredrik med tanke på att jag kör så sällan på rullen iår, typ 1 gång vecka så har jag tagit tempocykeln iår (törs dock knappt skriva att jag inte ligger så där värst ofta i tempoposition så det ter sig lite onödigt men pt hjulet satt på tempohojrn så det vart som smidigast också -)

    SvaraRadera