söndag 16 december 2012

Segt

Takten på förkylningens avklingande styrka verkar gå seg, lika segt som slemmet i gommen som gör att hostan är frenetisk under natten, får helt enkelt sitta och sova och det vet ju alla hu bra det går. För ligger jag ner så hostas det så mycket så jag snart hostar upp nått gammalt tuggummi som jag svalde då jag var fem år gammal.
Om det fortsätter i den här farten mot friskheten så kommer det ta typ 10 år. Sysselsätter mig med att belöna mig själv med en pizza så jag har lite julhull och banta bort efter jul, tänk så trist det vore om man inte behövde va hungrig i 4 månader fram till påsk...?!
Två veckor utan träning nu, vilat sig i form...i form som en julgris.
Tjingeling

1 kommentar:

  1. Kanske du behöver lite slemlösande..typ Bisolvon finns rec.fritt på apoteket..:):)Bli fort frisk nu..:)

    SvaraRadera