torsdag 13 december 2012

En annan förklaring

Som jag skrev om tidigare om nya svenska cykeltidningen som verkade utebli men jag inte saknade. Här kom förklaringen.

Viktig information till dig som prenumererar på Cycling Plus

Som du tidigare fått information om, har vi haft problem med att leverera aktuellt nummer. Målsättningen var att leverera tidningarna under denna vecka, men dessvärre har vi inte lyckats att få tag på fler exemplar. Det innebär att du inte kommer att få den i brevlådan, vilket vi beklagar. Självklart kommer vi att utöka din prenumeration med ett nummer. Dessutom bjuder vi på ytterligare en utgåva, som kompensation. Din befintliga prenumeration utökas alltså med två nummer.


För dig som önskar finns nu ett par alternativ gällande det aktuella numret. Tidningen finns i butik till försäljning: Här kan du se en lista var du kan köpa tidningen i den stad du bor i. Men du kan också ladda hem tidningen i digital form: Här hittar du en komplett PDF-version.

Vi ber om ursäkt för det inträffade och det strul som detta medfört.

Med vänliga hälsningar,
Marknadsavdelningen Svenska Cycling Plus
PS; nästa nummer kommer den 5 februari





 Ja vad säger man, kan man inte ens räkna prenumeranterna och lyckas fixa rätt antal exemplar, men att skicka ut till butik för lösnummer försäljning det går bra. Vilka tomtar!!!
Jag kan meddela till dom som undrar, jag kommer inte läsa tidningen oavsett om den kommer, eller hur många nummer som kommer...

Ni som vill läsa aktuellt nummer utan att behöva köpa ett exemplar som tydligen inte finns så klicka på länken ovan, jag bjuder på den...


1 kommentar:

  1. Riktigt dåligt! :-(
    Min kom faktiskt bara tre dar sent...
    Men liite svajigt känns det, jag prenumererar inte utan bokar via internet...

    SvaraRadera