onsdag 14 november 2012

Täten dubbelt till höger

Veckans 7:e träningspass. Jag kör allt annat än hårt, bara mängd, men nu i kväll så var jag grymt sliten i benen på löppasset. Ja ska ärligheten fram så var jag mör innan jag klev upp på bandet, så slapp i tanken så det blev dubbelfel i påklädningen vilket jag märkte 60 minuter senare vid avklädningen.
Im not Right

Förmiddagen var en timme på trainer tillsammans med ett avsnitt av Homeland serien. Imorgon samma visa var det tänkt och för er som undrar om jag har sagt upp mig från jobbet så får jag väl erkänna att jag är ledig fram till lördag så det är därför jag passar på med fysisk bestraffning.
Är så trött i tanken just nu men har jag räknat rätt så är det just i skrivande stund kring 7h träning hittils, blir trött bara skriva det, hur fanken orkar dom som gör så här vecka ut och vecka in?!

Ser tröttare ut än vad jag var

3 kommentarer:

  1. 7 timmar?? Äänd still counting ;-)
    Hää blir timmar dä, åå du skulle som sagt vara otränad, hrrmmm! Jodå så att!!! Hehehe!!! :-)

    SvaraRadera
  2. Jo timmar blir det, men otränad eller inte har ju inget med timmar att göra på nått sätt. Ja visst, jag är inte helt otränad som att sitta i soffan å väga 300kg med chips i famnen, men inte tränad som att ta nått ny personligt rekord på rekordmilen liksom.

    Men just nu känner jag mig lika mör som en vacumförpackad oxifile från Brasilien

    SvaraRadera
  3. Ok! Då ses vi imorgon i Arcus... I ett annat vacum då :-)

    SvaraRadera