torsdag 29 november 2012

Mammas Nya Kille

Tränade med betalt, och bra betalt dessutom. Var på jobbet igår pga sjukdom i arbetslaget, så då ställer man givetvis upp, svårt att säga nej till övertid. Passade på att slita lite på konditionen mellan arbetsuppgifterna, ja egentligen är ju fysisk träning en stor del i arbetsuppgiften också, att vara i god fysisk form för att klara jobbet på bästa sätt. "Vara förberedd" som det så fint heter.
70 minuter stenhårda intervaller på löpbandet, så hårda emellanåt så löpbandet slog av sig, var väl nån automatsäkring som löste ut. Fick slå av och sen slå på skiten för att få den funktionsduglig igen. Eller så var det mitt dåliga löpsteg blandat med för många semlor som gjorde åverkan. Toppade det med återhämtning 53 minuter (ett avsnitt Paciffic) på spinningcykeln. Klar´t å Betal´t...

8 kommentarer:

  1. Ehh! Tänker du förklara rubriken eller??? ;-)
    Sen så ser jag ju att du tränar fan imej mer än mig vissa dar ju... :-)
    Keep it going!

    SvaraRadera
  2. Ja det är inte lätt att träna mer än dig, men har jag betalt för att träna så måste man ju fanken passa på, deltidsproffs
    Sen så köra jag numera bara träning då jag spontant känner för det och spontant vad jag känner för att träna.

    Rubriken, den är ju solklar, belöning till den som knäcker gåtan först...

    SvaraRadera
  3. Ni är ju halvproffs bägge två.
    /FR

    SvaraRadera
  4. Klart o betalt...
    /FR

    SvaraRadera
  5. Ursäkta! Semlor!?! Vi är ju inte inne i december än!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem påstod att det var selmorna från i förrgår jag menade?! (men dom med saffran var grymt goda också)
      Måns, jag trodde faktiskt det skulle va du som knäckte rubrik "gåtan"

      Radera
  6. Fredrik: Helt rätt, syftade på Patrik Larssons stående kommentar från Radioshowen "Mammas Nya Kille"
    Och Mats har du inte hört detta kuliga radioprogram så ladda hem och lyssna och njut..."vi syns i marschallens skugga"

    SvaraRadera
  7. Ehhh! Fattar inte ett jota alltså???
    :-) Men så äre ju bara cykel, musik eller film i min skalle så...

    SvaraRadera