onsdag 28 november 2012

Inte alltid som man tror

Vissa inlägg som dyker upp på denna sida tror jag skulle engagera många, men då blir det ingen respons alls.
Medans vissa inslag som jag förmodar noll och ingen bryr sig om resulterar i "livliga" diskussioner. Man kan som aldrig veta vad som berör er läsare, vet inte vad för paralleller man ska dra av detta förutom att det är svårt att sia i kristallkulan.
Har läst och skall ta åt mig av enkäten vad ni vill läsa om, kanske till och med nån gullig katt dyker upp utan förvarning!?

4 kommentarer:

  1. Jag har inte kryssat i nått!!
    Tycker så här, skriv precis vad som faller dig in vet jag :-)
    Som du säger ibland verkar det trigga många ibland ingen... Spelar egentligen ingen större roll om du frågar mig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vafals, jag trodde det var du som kryssade i mera katter... :-)

      Märks det förövrigt att jag är på jobbigt och har det grymt stressigt..?!

      Radera
  2. Hehehe!
    Näää inte det minsta...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dessutom är jag här på övertid då det är sjuklingar som är hemma och snorar. Det är ju de bästa jobb passen, ska dock inte nämna vad jag har i minuten medans jag tränar på arbetstid...nästan som ett proffs...

      Radera