söndag 18 november 2012

16 timmar och nu är det över

Mängdveckan är över, varför jag överhuvudtaget fick för mig att börja den i måndags är fortfarande en gåta, men nu är den avklarad. 16 timmar så där lagom träning. Fram till torsdag var jobbigast, då var tröttheten över mig hela tiden. Lördag var inte alls farlig och dagens kombinerade trainer och löppass var rent lätt, förvånansvärt vad kroppen anpassar sig till tokigheter man hittar på.
Nu kan jag med gott samvete vila ett par dar, möjligt äta en pepparkaka eller två kombinerat med några glas mjölk.
15 pass blev det, skidor, stakmaskin, löpning, trainer, arcus cykling och några armhävningar och situps (men dom räknar jag inte in i tiden, blir så fånigt med några minuter hit eller dit)

3 kommentarer:

  1. Ta det nu lungt..du sliter ju ut dig :)

    SvaraRadera
  2. Grymt bra jobbat kompis! Man ska vara vältränad för att orka med den dosen du! :-)

    SvaraRadera
  3. Beror ju lite på hur hårt man kör, lallar man på med varpa så blir ju det inte så jobbigt, men kör man som i Arcus så blir det lurvigt att fixa 16h

    SvaraRadera