måndag 15 oktober 2012

Ny taktik inför 2013

Suttit i soffan och funderat, oskrivna regeln att inte köra på sina lagkamrater är oftast helig och bryts sällan så jag kompenserar mitt mindre tränande med högt taktiskt tänkande.
Jag är numera medlem även i CK Sävast, nu är kanske nästa anhalt även Piteå CK, att joina Luleå CK hoppar jag över, nån form av mått får va rågat...
Jag förväntar mig att få vara hyfsat ifred i framtida utbrytningar.


Firade detta med 8*4minuters intervaller på trainern.  Trött blev jag och effekten var faktiskt rent ok, ja kikar jag på trainerns effekt var den rent utav riktigt bra, men jag litar fortsatt på facit längst bak i boken.


4 kommentarer:

  1. Det blir ju inget 2013, så du kan lägga ner din taktik! 2012-12-21!!

    SvaraRadera
  2. Jag e skeptisk, tror det bara är mayaindianerna som går under då, våran almanacka tar ju slut varje år, och inte händer det nått förutom att vi lovar varandra en massa saker som aldrig efterföljs :-)

    SvaraRadera
  3. Ni tränar hårt allihopa, själv får man väl ta gruppetton nästa år, du kör intervaller
    mazze kör som han brukar och Anders kör 3 tim/dag denna vecka...
    /FR

    SvaraRadera
  4. Hårt och hårt, då jag väl tränar kör jag väl ok, men jag kan säga att Anders verkar ha mer timmar varje dag än vad jag har varje vecka nuförtiden, vet han om att Vätternrunde satsningen är över?! Förstår inte varför så långa pass annars, själv så kommer jag knappast att köra nått långt i vinter på cykeln, om loppen är 7-8 mil så ser jag inget syfte i långa pass, och Mazze ska vi inte blanda in i detta, han är på väg att träna ihjäl sig :-/
    Vi syns i gruppetton Fredrik, så länge jag inte är i en utbrytning som jag hoppas alla mina klubbkamrater inte kör in... :-)

    SvaraRadera