onsdag 3 oktober 2012

Herre på täppan

Jag var ensam på storkanis så det var väl ingen större bedrift att va först då, men svarta fåret i botten på backen hade mer konkurrens på sin täppa.
Fårskalle in black
Lagomt trevlig sväng i halvleran, stötte på en flock gäss som inte gillade min åsyn och flydde sin kos omedelbums, med lite skrik och skrän som ackompanjemang i flygningen.

Köpa vingar för pengarna...
Nog märks det att cyklingen varit extremt lågprioriterad (obefintlig) under en längre tid nu, så jag passar på att ta en del svängar innan jag ger mig på stavgången, det låter inte så kul, men det är säkert nyttigt för skidåkningen gissar jag. Det här med "gång" tror jag vad jag vill på, antar att det är medelst "språng" som åsyftas, men stavsprång låter lite märkligare kanske.

...eller en cykel...
Fint och härligt höstväder annars och en fullt njutbar tripp i ensamheten med PP3 i lurarna

...eller nån som tvättar, funkar RUT avdraget på cykeltvätt??

1 kommentar:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=_-rRldLHKNc

    Inför Vasan körde jag en hel del dylika pass av vad de i Norge kallar Elghufs. Kändes galet effektiv och förstås riktigt jobbigt. Får man till flytet känns de också riktigt skidlikt.

    Kör hårt

    SvaraRadera