måndag 3 september 2012

På spåret

Perfekt väder för MTB, men trött som en örn efter en vaken natt på jobbet så var inte förutsättningarna de bästa för träning, speciellt inte då man fick extraknäcka på sportringen så fort man kom hem så nån lunchvila blev det inte, men jag han få mig 40 minuter i soffan innan Vueltan satte igång.
Direkt efter den monsterstigningen så begav jag mig full av inspiration till våran egen bergstopp storkanis. Idag verkade den tämligen ännu brantare och nån rekordtid blev det då rakt inte, men något snabbare än premiärturen förrra veckan vart det ändå.
Observerade ett par bekanta däcksmönster och mina "misstankar" var befogade, Engman hade rastat spanjorskan på en topptur, tror dom blir en farlig kombination senare i höst.

Nice kvällssol

Riktigt fint och varmt var det...

Tröttast



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar