lördag 29 september 2012

Lidingöloppet 2012 ett "skit"lopp

Lidingöloppet 2012 genomfört. Målet nått men är inte riktigt nöjd ändå.
Fick för första gången i tävlings sammanhang inte nervösskita innan vilket innebar att jag blev groteskt skitnödig efter halva, kan iofs bero på att jag slutat va nervös alls, men jag härdade ut till en minut efter målgång. För långsam startgrupp hade jag dessutom vilket gjorde att jag sällan kunde springa för fullt. Sen så blödde jag näsblod i över en mil efter en för hård snytning. Slipprig bana av regnet också. Men kroppen var perfekt å benen svarade bra hela vägen. Trist att gå imål med krafter kvar, skönt men trist. Eloge till juniorerna Joakim å Johannes som klarade snöret å kom imål till slut.
Tror spontant att tyvärr Andreas är vinnare i tävlingen, hade varit nöjdare om optimistjollen Kent fått rätt faktiskt.
Utförligare rapport senare vid en dator...

2 kommentarer:

  1. Grattis Stefan!
    Trots allt, riktigt bra gjort!

    SvaraRadera
  2. Snyggt jobbat Stefan och även grabbarna ska ha en stor eloge.. Tyvärr verkar Andreas vinna igen, räcker det inte med att han är dubbel klubbmästare ;-(

    Jag som trodde jag skulle ta det, som vanligt lite långt efter

    //C

    SvaraRadera