torsdag 27 september 2012

Läsartävlingen

Då var det dags att gnugga geniknölarna inför mitt stundande Lidingölopp.
Ni gissar jag kutar, jag blir trött och nån av er vinner.
Priset är ett presentkort på Älvsby Sport och Fritid

Älvsbyns största sportaffär


Reglerna är enkla: Gissa min sluttid, dock är det några förhållningsregler att ta hänsyn till

1. Gissa gör man genom att skriva tiden och erat namn i kommentarerna på detta inlägg
2. Ni gissar på, timmar, minuter OCH sekunder
3. Är det två som gissat på exakt samma tid (vilket jag inte tror), så är det den som gissat först på den tiden som tar hem vinsten
4. Blir tiden exakt mellan två av tiderna så är det den som har gissat på den snabbare tiden (positivt  tänkande) som premieras
5. Bryter jag loppet så lottas priset ut till någon utav er
6. Ni får gissa en gång var
7. Sista tid för gissning är lördag klockan 12.00


Vill ni ha bakgrundsfakta på genomförda träningar så finns en del att läsa om i tidigare inlägg, ha det som underlag för eran gissning.

Lycka till, för det lär jag behöva

15 kommentarer:

  1. 2.28.35 Kent Wilén

    SvaraRadera
  2. 2.42.42...... The answer to everything :)

    SvaraRadera
  3. Sorry kompis men jag tror på 2 tim 45 minuter och 13 sekunder i ösregnet och leran på Lidingö i helgen.. Alltså 2:45:13 //Christian.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde ju att önska dig Lycka Till i massor ;-)

      Radera
  4. Jag gissar på 2.48.17...och ett LYCKA TILL :):)

    SvaraRadera
  5. Jag bryter en osnyggt fallande skala på gissningarna :-) Gissar 2:38:30 och bifogar ett stort lycka till!
    /Daniel Berggren

    SvaraRadera
  6. Du tar dej runt på 2:56:14 ... Lycka till / Andreas L .......

    SvaraRadera
  7. Jag gissar att du klarar det på 2:43:34

    Och jag själv klarar det på 14:35:41

    /Din son

    SvaraRadera
  8. 2,50,10 gissar jag på. Lycka till alla fyra! Kram

    SvaraRadera
  9. 2:49:55 idag
    Lycka till!
    /FR

    SvaraRadera
  10. Stefan i mål under tre timmar o Joakim på ca 5,20. Var en totalt knäckt son, Stefan följde han på slutet...

    SvaraRadera
  11. Stefan i mål under tre timmar o Joakim på ca 5,20. Var en totalt knäckt son, Stefan följde han på slutet...

    SvaraRadera