fredag 17 augusti 2012

Utan täcke

Äntligen har vi fått ha så pass varmt att man inte kan ha täcket på sig då man sover, det är som ett mått jag har att då är det sommarvärme. Jag trodde att en sådan värme inte var möjlig så här sent in i augusti, men vi tackar och tar emot.
Dagens runda var ett halvhjärtat försök på fin fart brännbergsrundan för att slå Christians tid, 1.04.22 blev summan idag och herre på täppan i vart fall för ett litet tag, ja Christian siktade på nästa år blev sms svaret, men jag undrar vad det är för fel att prova nästa vecka, eller skall det börjas och tramsas med en massa jakt strax?!
Varvade ner broarna runt och mötte två cyklister, ja dom cyklade inte gemensamt utan höll en fin distans till varandra med ca 7-800m, har dock noll koll på vem det var, hade musik i lurarna och solen i motljus men jag skymtade röda tröjor och den första såg ut att ha en tempocykel...

1 kommentar:

  1. Visst har det dykt upp en massa nya cyklister, jag tycker det ofta är okända ansikten på de man möter... Eller så ser jag så djäkla dåligt att det beror på det då ;-)

    SvaraRadera