tisdag 21 augusti 2012

Plättar i mängder

Varken jag eller Joel slog nått banrekord i regnet på sista rekordmilen, inte heller plättrekordet stod någon av oss som segrare.
Dagens tider
Många deltagare och en jädrans massa plättar, trevligt cykelsnack och lite prisutdelning. Petter fick pris för bästa tid för året och Per fick en godispåse, dock förstod jag inte varför, inte bjöd han heller.

Joel får priser
Röding flashade med sin nya snygga Cervelo P3, grymt fräck cykel, lite diskhjul och en tempostrut så blir den komplett.
Perfekt krispiga, som jag vill ha dom
Mitt eget lopp gick som förväntat åt helvete, ingen skänk från ovan hade gett mig oanade krafter så jag fick fortfarande cykla kraftlös hela milen, händer liksom inget då jag försöker öka farten, tappade ytterligare 4 sekunder på senaste tiden, om trenden fortsätter så är jag tillbaka till ruta ett väldigt snart, det här var min 3:e sämsta tid med tempocykeln. Däremot är linjeloppen hur simpla som helst detta år, men nu är detta plågande snart slut så man får stryka ett sträck över 2012, sen får vi se hur 2013 ter sig, men risken är nog en omriktning på målfokusering, åt vilket håll är oklart, men någon tävlingslicens blir det till 99% inte, varken någon lust eller tid får nått sådant...
Hardy var så plättsugen så han tog inte av sig, hjälm, cykelskor, eller handskar innan han högg in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar