torsdag 30 augusti 2012

Ålderns rättighet

Nog är det som behagligt med dubbeldämpat för gubbkroppen, satan vad det går undan i nedförsbackarna. Om ni vill utmana mig på storkanis så är nuvarande rekordet från linjen till 10m före bommen (vill ju hinna bromsa innan bommen) på exakt 2 minuter och 48 sekunder, nu får ni bita i om ni ska ta den tiden, och jag kan även meddela att det finns en hel del att kapa för mig på den tiden, så upp till kamp gubbar.
Att jag skulle slå rekordet uppförs ter sig mer omöjligt dock, men nått rekord skall jag väl få inneha.

Jaja, jag har Orbea handskar på en Scott

Reglaget på styret ställer i tre steg.
1. Helt stum (så stum en Rock Shox gaffel kan bli, men bak är det 99% stum)
2. Halv läge, det perfekta läget i skogen, bak tar den alla gupp
3. Helt flow, då blir det som en motocross hoj utan motor dock, då är det bara köra järnet neråt



Min gamla MTB står ju lite i skamvrån just nu, en kanonfin cykel med det mesta i XTR och någon enstaka del i XT, vet liksom inte vad man ska göra med den, men jag har ju två linjehojar så varför inte två MTB?! Men om nån är sugen på en MTB i pedantskött skick så hör av er. Storleken är 19" tror jag det var, passar mig som handsken med 191cm, men den går lätt från ca 180cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar