torsdag 21 juni 2012

Varierande

Att kunna variera lite tänkvärt seriöst med lite oseriöst i mina inlägg är intressant utmaning, allt för att glädja olika typer av läsare, senaste var ju av det seriösa, nu kommer en annan inriktning.


Låg och läste årets ROSE katalog igår kväll, ja låg och låg var väl fel ord, satt är mera rätt, den är så förbenat stor och tung så tappar man den så bör man ha hjälm på sig.

978 sidor cykel
 Mycket prylar i den katalogen, ROSE är kanske inte den cykel jag suktar efter på nått sätt, men dessa tyskar säljer ju en del kuliga prylar också. Det vart så många intryck för min begränsade lediga plats i hjärnvindlingarna så att jag drömde cykelkomponenter hela natten, fick gå upp klockan 03.30 och ta ett glas vatten och ett mariekex för att orka vidare utan att vägga. Vaknade några timmar senare med en känsla av målgång så jag undrar om jag behöver träna nått idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar