söndag 10 juni 2012

Sköldpaddan

Nu går det inge bra, Rödbergsloppet ställde jag (och många fler) in pga det eviga regnandet. Försökte mig på ett intervallpass på trainern istället. Redan på uppvärmningen så blev jag konfunderad, de 100w som var inknappat kändes minst som 250w. Klev av och gjorde ytterligare en kalibrering, samma lika.
Drog ändå igång ett intervallpass som slutade i kraschlandning omedelbums, plågade livet ur mig på första på medioker effekt och den andra var bara avbryta, lägga ner och se sig besegrad.
Inte kul eller passande att det går så enormt tungt just nu, trots att jag försökt, (försökt och försökt, men vädret har inte tillåtit nått annat) att toppa formen med att köra lite mindre nu sista skälvande tiden inför VR.
Nya tag imorrn, grundformen hoppas jag sitter där den sitter, det gäller bara locka fram den, just nu har den krupit in i skalet och vägrar komma ut.

Hallå formen, var är du?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar