onsdag 6 juni 2012

Sammanfattning Mallorca 2012


I några korta ord och bilder så sammanfattas Mallorca 2012.

Åt jordgubbar varje dag utom en, glömde bort att det var helgdag och affären stängde tidigt.
Åt enbart 1st glass
Cyklade alla dagar utom två, det här med vilodagar var överreklamerat, det kändes bättre att rulla lugnt ett par mil istället för att var helt stilla.
Badade en gång i poolen, helt enligt plan.
Cyklade alla stigningar med tidtagning som jag ville, tog personliga rekord i alla och bästa tid i några.
Har som vanligt inte använt ens hälften av alla kläder man släpade med sig

Nedan så kan ni avnjuta en del bilder som inte presenterats ännu, många har kameran knäppt själv då jag haft ”time laps” läget påslaget, har blivit en del dråpliga kort. Vissa andra kort är riktigt roliga och speglar tiden på ön.
Hoppas att kunna fortsätta denna goda trend även nästa år men nu är det vardag hemma i svedala men även det har sin tjusning, ombyte förnöjer, dock så börjar jag tvivla då regnet oförtrutet öser ner



Totalt 2012
Sträcka: 1556,4km
Tid: 62.43h
Höjdmeter: 18416m





Spänd av förväntan innan avfärd
Helt utpumpad på plats på Hotellet



Många tar kort....

Autotagning i bilen...glömde

Nån okänd tar siesta
Röding ser taggad ut

Spanjorer, säger bara spanjorer....inte att lita på
Skål

Torget i Valdemossa


Stranden by night

Paus...

Uppe på Puigmajor efter 14km klättring

En himmel nere i Port Valdemossa
Järnmannen


Trött Johan

Huvdsaken

En del vill sola, en del inte

Any one for tennis?

Gammal klätterkille funderar

Hästkraft

En gata i Palma

Han har det som jobb (det är inte en staty)

Ja varför inte...

Utsikt från Sant Salvador

Dubbla tumgrepp

Fredrik ser sliten ut

Unge herr Nilsson
Strålande


Tröttelitrött

Helt enligt instruktions skylt

Loket Nygren i täten

Svårt att köra om...

Steve McQueen?

Tjolahopp
Nya hjul på gång?


Nice

4 kommentarer:

  1. Tack för bilderna, både här och i posten! Tror jag kör bilden när jag står å pissar som skärmsläckare på familjedatorn. Jamena, when a man has got to go, he...

    Tror banne mig det regnar ute, igen.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Här var det mycket kul att se. Upptäckte din blogg nyligen. Jag undrar hur min "min" var ikväll när ni blåste om mig...

    SvaraRadera
  4. Jag var nog inte skyldig Sandra, jag sopade en tennisbana...

    Johan, jo du har rätt, det regnar...nöden har ingen lag...

    SvaraRadera