måndag 23 april 2012

Snövit och en av dvärgarna

...och det var trötter. Försökte mig på en variant på intervallpass som jag brukar roa mig med emellanåt. Det går ut på att se AMA Supercrossen som jag ibland laddar ner. Samtidigt som heaten går så kör även jag lite hårdare, det blir 2 intervaller på ca 6 minuter och en längre på ca 15 minuter.
Varför det blir just dom siffrorna är att det är två kvalheat och ett "Main Event".


Idag var jag så trött och oinspirerad så det blev inget att hänga i julgranen, försökte i en minut sen gav jag upp och njöt av underhållningen på datorn istället. Är av den åsikten att man inte ska tvinga sig igenom om det inte känns bra eller rätt, bättre att behålla motivationen till nästa dag istället. Nya tag imorgonbitti, hoppas på fint väder och ett möte med morgonpasset i lurarna...jag avslutar kvällen med ett äpple, få se när jag vaknar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar