tisdag 3 april 2012

Terminator wannabe

Viss likhet finns, i vart fall i ögontrakten, klicka på bilden så ser ni bättre vad jag menar...

 

Är det en begynnande form, eller har muskelkontrollen blivit total, eller är det ett svart hål som byggt bo i mitt högra öga eller möjligtvis blev jag skrämd av nån hemsk varelse som hemsökte högra sidan av vårat sovrum i natt och skrämde mig, eller så är det bara så att min vänstra hjärnhalva är i total avslapning.
Frågorna äro många med svaren är bara ett...
Var ute och kutade en sväng idag, första 3km tillsammans med äldsta grabben, han blev trött som en gnu men kämpade väl, skarvade på efter det med några kilometer till så totalen blev 13km att notera.
I´ll be back!!

1 kommentar:

  1. Stefan! Vilken av bilderna ska jag klicka på, är liite förvirrad nu, vem är du liksom?!
    ;-)
    Ähh! Chansar på den vänstra, tycker mig känna igen den snubben... :-))

    SvaraRadera