onsdag 11 april 2012

Lyckat substitut

Återkommande följetong med mitt frukostbröd. Har provat och provat och förkastat det mesta, men nu verkar jag ha hittat det nästbästa.


I all iver så öppnade jag till och med paketet upp och ner och jag blev glatt överaskad. Smaken är kanon och det bästa av allt är att konsistensen är perfekt, inte för sprött och inte för hårt och inte för mjukt, helt enkelt perfekt, inte riktigt lika gott som julknäcket men oerhört nära. Festade till min morgon i all uppståndelsen med att slå till på TRE skivor. Längtar faktiskt redan till morgondagens frukost, även fastän jag ska på jobbet imorgon.

2 kommentarer:

  1. Ahh!
    Den gillar jag också :-)
    Har ätit den i snart två år, tror det var dottern som tipsade mig och frun om denna läckerhet!
    Du har bra smak Stefan!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte kanelsmak egentligen, men den här hade så perfekt konsistens i brödet och kanelsmaken var inte så kraftig så det vart en 9:a av 10 cykelpumpar i betyg...

    SvaraRadera